Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta

Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta, do której należy nasza firma, odpowiada za dostarczanie nowoczesnego, zgodnego z przepisami i atrakcyjnego rynkowo systemu klasy ERP w dowolnym modelu wdrożeniowym. Partnerzy zapewniają również przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji technologicznych i merytorycznych.

Rola Autoryzowanego Partnera Soneta

Autoryzowani Partnerzy Soneta pełnią kluczową rolę w procesie wdrożenia i utrzymania systemu enova365, zapewniając:

  • analizę przedwdrożeniową, identyfikację potrzeb oraz rekomendację najlepszych rozwiązań,
  • przejrzystą wycenę usług,
  • skuteczne wdrożenie, rozbudowę i serwis enova365, dopasowane do specyfiki działalności klienta,
  • kompleksowe szkolenia i wsparcie użytkowników,
  • doradztwo w zakresie rozwoju i optymalizacji systemu.

Korzyści dla klientów enova365

Wybierając enova365, klienci otrzymują nie tylko zaawansowany technologicznie system ERP, lecz także dostęp do know-how Autoryzowanego Partnera. Dzięki temu zyskują narzędzie umożliwiające efektywne zarządzanie i rozwój firmy. Dodatkowo, w okresie gwarancyjnym producent zapewnia bezpłatne aktualizacje.

Współpraca i rozwój Partnerów Soneta

Soneta wspiera swoich Autoryzowanych Partnerów, stale podnosząc ich kompetencje poprzez:

  • szkolenia handlowe i merytoryczne (na poziomie podstawowym, zaawansowanym i uzupełniającym), realizowane stacjonarnie oraz online, zakończone testami kompetencyjnymi,
  • szkolenia z nowości produktowych,
  • coroczne konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
  • webinaria dotyczące zmian w przepisach,
  • wsparcie merytoryczne konsultantów,
  • dostęp do Bazy Wiedzy Soneta – kompleksowego zbioru dokumentacji technicznej, materiałów edukacyjnych i instrukcji wdrożeniowych.

Dzięki zaangażowaniu Soneta i jej Autoryzowanych Partnerów, enova365 to nie tylko system ERP – to rozwiązanie, które wspiera dynamiczny rozwój biznesu.